Dr Bombay ikväll!

Chachaa!

Inte ofta jag är fredagsfryntlig nuförtiden men ikväll är det äntligen dags för den största händelsen på mycket länge!

Mitt liv har på sistone suttit i festkarantän av flera olika orsaker:
* Brist på intresse
* Rädsla för att fucka upp knät
* Skräck för att bli på tok för berusad och därmed kanske "losa" dagen efter

Och jag vet att det sistnämnda är oförlåtligt för en kille i min ålder. Men ju äldre man blir desto mer värt är det att ha helg... som inte går åt till att återhämta sig efter en galen fredag. :)

Hursomhelst gäller inga ursäkter längre! Ikväll är det jag som går all in!

Har för första gången laddat på rejält med olika ölsorter. För på äldre dar har jag, mot alla odds, lyckats skapa ett ölbegär utan dess like. 

Så till kvällens stora grej: Dr Bombay!


Finns inte mycket mer att säga. Dom som var med back in the 90's vet vad jag pratar om. 

Ses på SILK ikväll!

/Eder Antoaane 



Kommentarer
Postat av: Karin

Vi kommer snart :)

2010-01-29 @ 19:07:10
Postat av: Jonathan

Måste säga att Dr Bombay är fruktansvärt lik Charles Ingvar "Sickan" Jönsson på den där bilden!

2010-01-30 @ 14:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0