Dagens anti-fit

Chachaa!

Skulle kunna pumpa ett inlägg om min viktökning, plugget eller mitt liv generellt men faller för bloggtrycket och ger er en dagens outfit...

Igår blev det en vända på stan för att kolla in nya jeans. Mina tidigare har antingen spruckit och gått sönder eller krympit i midjan(!). Det som tidigare gick bra med storlek 29 eller 30 i midjan har nu blivit 32 och 33... Värst av allt är Acne-jeansen jag köpte för bara nåt år sen som på senaste tiden inte gått att försluta runt min stora mage. Lösningen, att spärra dom med gylfen och säkra med ett bälte, är oerhört vansklig och det har varit stunder där denna halvmesyr till lösning valt att ge upp med konsekvenser ni säkert kan lista ut själva...

Men så igår hittade jag äntligen ett par brallor stora nog för att till och med rymma mig! Svaret fanns på JC i form av ett par ljusa Crockerbyxor och ett annat mörkare par från Levi's. I kombination med tidigare inköpt tröja av märket "Made in the Shade" ger jag er härmed dagens outfit. Eller dagens anti-fit som jag tror Matz uttryckte det häromdagen:


Bilden är ett montage.

Killen på bilden är inte jag... Det är Valon Behrami. Jag ville se hur det blev.
Ha överseende med mina ofärdigheter i bildredigeringsprogram.

/Eder Anton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0