Ännu en gång...

Ett riktigt dåligt stavfel. Eller så är det fackspråk inom garn-området? Om det är så så är jag nyfiken på hur en julgarnsfot ser ut??? Är ju inte riktigt mitt område så jag kan ha fel..... Not...!



Matz genomled en 43 timmar lång fasta och spöade mig nästan på badminton under tiden. Eller inte. Men oförtjänt duktig var han för att vara utan energi. Själv så har jag inte ätit på 1,5 timme nu och känner mig redan lite lätt genomskinlig. Matz, mannen, myten, legenden.

I förmiddags var jag hos optikern också. Ska inhandlas nya glas är det tänkt. Så sitter och testar lite nu. Matz har ändrat sig en gång redan i vad han tyckte. Linn säger en sak men verkar inte hundra. Föräldrarna kommer över ikväll så får en åsikt där också. Behöver nog inte ens ta med min egen åsikt...?

//Thomps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0