Alla vi som älskar Linna!

För drygt tre månader nu så blev det mörker för halva världens befolkning då jag gick in i förhållandevärlden. Nu är det andra halvans tur då vår kära Linnéa Hedlund tagit samma steg. Linnéa är en av de allra bästa flickorna jag någonsin lärt känna. Vi har känt varandra några år nu men vi träffas tyvärr alldeles för sällan... Själv har jag trots allt fått äran att ge henne två olika smeknamn, Pelle och Linna, vilket jag får vara stolt över.

Förutom sina varma, glada, spralliga, roliga, trevliga, söta, och underbara egenskaper så hörde jag senast på nyårsnatten en stackars pojke skrika ut

"Fan vad snygg hon är"

när han tittade på ett skolkort på Linna. Så nu är det bara att önska lycka till och hoppas att killarna i landet återhämtar sig och kan gå vidare i livet. Och själv är jag glad, nöjd och lycklig när Linna är lycklig. Jag kommer snart och hälsar på i Lappland så ska vi prata ikapp om livet. Jag saknar dig som fan ibland kära vän!



//T



Kommentarer
Postat av: S

Vem var det som sa det? minns jag inte fel så var det min egen bror. Och vad hände med att världen inte blev förtvivlad när jag försvann? :(

2010-01-05 @ 17:31:56
Postat av: Linnéa

Man kan inte annat än att tycka bra om dig Thompa! Blir alldeles rörd av dina fina ord! Du vet att du är välkommen till Umeå vännen :)

2010-01-05 @ 22:29:38
Postat av: En snygg jävel

S: Inte din bror. Eller kanske han också. Men jag syftar till en kort man som bor i Uppsala. När du försvann bloggade jag inte. Så enkelt är det. ;)



Linnéa: Tack och varsågod. :)

2010-01-06 @ 09:23:31
URL: http://hundenipasen.blogg.se/
Postat av: Apan Milos

Jag vet att exakt de orden kom från både N och M också. Måste ligga sanning bakom dem då eftersom tre män med så god smak inte kan ha fel.

2010-01-06 @ 14:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0