2010 tydligen

Det är ju ingen jättestor skillnad. Förutom att vi närmar oss tenta och ny termin snart vilket gör att det krävs lite jobb med det mesta för att få allt klart.

Sitter i skolan nu och ska plugga lite är tanken. Blir nog en sväng på stan efter lunch för att inhandla en mixer av nå slag. Och eventuellt ett spel. Alltid trevligt med spelkvällar....  Ha...

Nyår blev lyckat. Trots att jag de tre senaste åren sagt att jag inte ska arrangera något mer så blev det jag som fick dra största lasset den här gången också. Men jag var nöjd till slut och tror de andra små liven också var det. Menyn stod sig nog helt ok i sammanhanget hoppas jag. Dock är det mina smaklökar som bestämmer och det är ju inte alltid samma som alla andra.

Det roligaste på nyår var nog ändå Simons tafatta försök till att spela rederiet-introt, eller när Eric och Simon försöker övertala Cristian att gå till gamla-milen-tunneln klockan halv fyra på natten...

Fortfarande inget Internet hemma. Ringt Mälardalens Datorförening en gång men den åtgärd som gjordes då hjälpte uppenbarligen inte så blir till att ringa igen på måndag...


Hoppas riktigt många fula och äckliga hundar blev skrämda av alla raketer.


//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0