Lördagsfröjd

Även om det är en bra bit in på nya veckan måste jag bara nämna några korta ord från i lördags.
En lördag som hade allt. Matz och jag summerade kvällen och allt den innehöll enligt följande: gott sällskap, god mat, öl, glass, godis, läsk, choklad, mjukporr, långfilm, snus och slutligen som grädde på moset: Ultimate Fighting!

Kan en lördagkväll någonsin bli bättre än så?!

Aftonen inleddes med nostalgifilmen "Dum & Dummare" och referenserna fullkomligt flödade hos den fåhövdade publiken. Extra fint för min egen del var att åter få höra Pete Droges soundtrack: "If you don't love me (I'll kill myself)" som förde tankarna tillbaka till VHS-tiden och när jag efter skolan kunde komma hem och slå på den redan då kultförklarade superfilmen.


Under tiden som vi inmundigade stimulantia i olika former och njöt av TV:n som underhållning började så småningom nästa film. 8mm 2. Eller "Acht millimeter Zwei!" som det tyska arbetsnamnet löd.
Där blev jag bildligt förälskad i en kvinna vid namn Lori Heuring. Svårt att låta bli:



Det magiska var att jag, när kvällen tog slut framåt 02:30, inte alls var trött utan istället började sms-tortera alla jag känner, inte känner och dom jag vill lära känna bättre. Sorry om jag väckte nån... eller skyll dig själv som inte har ljudlös! ;)

Jaja, det var min "blast from the past". Nu blickar vi framåt!

/Eder Anton.


Kommentarer
Postat av: Carro

Så om man inte fick nåt så kan man räkna med att man inte känner dig, att du inte vill lära känna en bättre eller alls veta av en? :P

2010-02-16 @ 17:34:41
URL: http://vinkelvolten.blogspot.com
Postat av: Anton

Herregüd Carro! Jag har 21 namn bara på bokstaven S! Omöjligt att få med alla! Du får inte ta mig på orden jämt och ständigt! ;)

2010-02-16 @ 21:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0