Tragiska människor

Jag får lite ångest när jag kollar på svensk tv. Nyss kniven mot strupen och nu grannfejden. Hur mår folk egentligen? Hm, ska inte hänga ut någon speciell då det vore oetiskt.. Men vafaaaaan! Nu pratar hon om världsfred på tv.

Imorgon blir det badminton på morgonen följt av studietid en hel jävla dag. Sen hem och hämta en bil då det bär av till Uppsala och styrelseutbildning i helgen. Jag har kommit på mig själv med att leva upp till ryktet som nördig föreningsnisse. Och jag finner mig väl rätt väl i rollen men det känns ibland lite dumt. Borde ha samma driv i någon idé och bli entreprenör. Då är jag nog ekonomiskt oberoende vid 27 år. Max!

Entreprenad, inte samma som entreprenör. Viktigt...


Fuck it!

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0