Svek eller smarthet?

Igår var det årsmöte i Köping-Kolsva Orienteringsklubb. Då jag suttit i styrelsen i tre år och var tänkt för omval så kändes det dåligt när jag tackade nej två veckor innan årsmötet. Dels för att jag vill ju göra så mycket jag kan. Dels för att det är ett skepp som sjunker i mina ögon. Men till syvende och sist så är det mig själv jag måste tänka på så känns ganska bra nu även om jag blev lite down för någon timme sen när jag vaknade och insåg att jag numera inte är en del av varken styrelsen eller något annat i klubben. Jag är medlem och ska arrangera sprint-km, inget mer än så.

Jag och Sara 2002, årets pojk och årets flicka. På den tiden jag fortfarande kunde springa fort:



Idag blir det plugg hela dagen hoppas jag. Sen tre utvecklingssamtal med styrelsen ikväll. Lovely.

Btw så börjas skrivandet på en ny bok snart igen. En bok som från start är dömd till att inte kunna bli publicerad...

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0