Stresschock

Som ni märkt har det sinat lite med engagemang på bloggen. Detta beror på att det är lite påställt. Schuukt stressad är jag. Sover inte, äter inte och alla tankar bara snurrar. Har inte hunnit ta hand om mig själv på flera veckor.........

Fuck this, jag tänker inte säga att jag är stressad för det är jag inte. Däremot är det lite påställt och bloggen kommer därmed inte i första hand vilket inte är så konstigt tycker jag. Dock fick jag igår ett argt samtal från en läsare som skällde ut mig. Ska försöka bättra mig men ger inga löften.

Om en halvtimme är det dags för ett viktigt möte med förbundsfolk. Antar att allt kommer gå bra och finns nog att läsa mer om vad som händer på www.vsif.nu ikväll eller imorgon.

Nu så blir det fokus på dagens utmanande uppgifter.

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0