OS har börjat tror jag

Själv är jag oerhört likgiltig inför det än så länge. Kollade förvisso på damernas skidskytte igår men känns ändå som om det inte är lika roligt som det brukar.

I vilket fall sitter jag i skolan nu. Går sakta men säkert framåt. De tre musketörerna i HiP är grymt bra på sidospår och ursäkter. Så vi kommer nog snart gå hem.

Tidigt i förmiddags var jag ute och sprang. Första gången på evigheter. Kändes trots allt ganska bra. Min nya leksak fungerade bra så det var skönt. Den funkade även på innebandypasset i fredags vilket blev lite roligt. Så här såg mitt rörelsemönster ut:


Notera att all rörelse skedde utanför hallen som ligger till vänster om nystanet.

Ska nog cykla senare idag också. Får passa mig så jag inte blir övertränad.

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0