Miljöcertifierad i r*ven!

Har som vanligt 1000 saker att blogga om egentligen men väljer ett tillfälle från tidigare i veckan.
Det var snöstorm ute och som vanligt nuförtiden befann sig Hunden i Påsen på skolan, studerandes som de små pluggbögar vi blivit.

Hursomhelst, väl i skolan märker vi att det snöar in precis där hängbron tar slut. Och det är inga små mängder vi pratar om, här handlar det om drivor! Märkligt kan tyckas, på en skola som blivit miljöcertifierad och som inte blygar med att skryta om det.

Eftersom bilder säger mer än ord får ni här bildbevis på hur kallt det faktiskt var när det draaar:




Så här i efterhand borde kanske dessa bilder hamna under look-a-like-temat...
Vi ser ju ut som två tvillingbröder!

Apropå svårigheterna med att hålla frusen min så kan jag bara meddela att Matzas skratt är det mest smittsamma jag nånsin stött på!
DET GÅR INTE ATT SLUTA SKRATTA NÄR MATZA KÖR IGÅNG! :)

Gångerna är många då jag på föreläsningar, i duschen, i bilen eller liggandes i sängen plötsligt brutit ihop i ett skrattutbrott enbart för att jag tänkt på Zäta och hans egna och våra gemensamma bravader.

Så se det här som en kärleksförklaring Matz.
Jag gillar ditt umgänge skarpt! :)

Piiz / Anton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0