Klippt men inte skuret

För stunden är det kvalitetstid med mig själv. OS på tv och ska skriva lite på en liten bok som kanske blir färdig om något år. Varit ute och tränat för någon timme sen. Skulle ta mig över en mil för första gången på länge.
Men blev inte så tyvärr, halkan och bristen på träning gjorde att kroppen sa ifrån efter 6 kilometer. Så blev 8 kilometer totalt vilket jag är nöjd med. Har ju insett att jag är dålig så får vara nöjd med all träning jag får. Var lite vilsen också ett tag. Men hittade hem. Imorgon blir det badminton och innebandy. Yey!

Är nyklippt också. Väntar på att Antoine ska lägga upp bilder och en liten recension av hans stammisställe. Stylad så är jag sjukt snygg. Ostylad ser jag ut som Staffan Eklund. Bilder kommer.

//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0