Hulten fortsätter

Kanske ska starta upp en följetång med underbara citat från Mr Hult. Jag både gillar och ogillar spontana människor. Men Hult är en av de som jag gillar. Efter badminton för några timmar sen står vi på parkeringen och pratar om fjällvandringar.

Hult: Du borde ju vara perfekt för att vandra?
Thomas: Jag!? Jag har ju inget underhudsfett att ta av.
Hult: Det är sant, det suger ju kuk!

Spontant så lyckas han göra en ful fras (både innebörden och lingvistiskt) bara charmerande rolig. Me like that.

Sen var vi på en visning på Scandic i Västerås inför förbundsmötet i höst som VSIF ska arrangera. Såg inte alls så bra ut som man kunde hoppas på. Så ska kika vidare och se vad som finns. Bara det bästa är gott nog för SAIF och studentidrottssverige.

På jakt efter nytt ljud då jag vill bli av med datorn som spelare och helst få lite plats i lägenheten genom att bli av med högtalarna. Någon som vill köpa??

Den jag är på jakt efter:




Kompenserar en ohyggligt tråkig tub med ett helt ok litet hyss:


//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0