Fått mina mänskliga rättigheter

Eller jag har inte fått något, däremot tagit tillbaka. För information så ska jag ju citera en kär vän:

"Att ha Internet är en mänsklig rättighet"

Han må ha rätt vilket jag idag fixade när jag glatt sprang in på telia och tecknade ett 18 månaders abonnemang på en dong...

Så nu sitter jag i skogen hemma hos familjen och det funkar helt ok. Lite långsammare än jag är van vid men ändå helt godkänt. Ska vara bra i Västerås har jag hört.

Imorgon så blir det några dagars semester i Sälen med tillhörande skidåkning. Sen hoppas jag på att böckerna kommit när jag är i Västerås på torsdag igen. Ett förtydligande är ju att jag alltså ska läsa i kurslitteraturen! Häpnadsväckande men sant. Sen ska det bestämmas uppsatsämne vilket ska bli trevligt. Utöver det här ett intressant läge i VSIF också. Kan bli bra det här!

Nu åter till sista slingan på damernas tremil.

Nästa gång skriver jag från Sälen!

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0