Eftermiddagstasse

Sitter är nöjd med mig själv för jag har just sökt ett jobb.

Sista ansökningsdag går ut idag och jag känner mig galet säker på att just jag kommer att få tjänsten. Nej då, skämt på skidor, skämt på skidor. Det finns säkert andra som har en liiten pullis dom också!

Ska strax hem för bara för att strax ge mig iväg till sickgymnasten och göra tester så här 6 månader efter operation. Även där känner jag mig oförtjänt kaxig att klara av dessa konstiga styrke- och balansprov jag kommer att ställas inför. Planen är att redan imorrn lalla ett pass innebandy med dom stora pojkarna. Om det sen blir knäfiasko eller målkalas är hugget som stucket. 


Nedan övervägde jag att lägga ut ett videoklipp på mig själv jonglerandes likt Ronaldinho men eftersom jag delar blogg med världens mest varierade skribent ska jag inte tråka ut er läsare med ännu fler rörliga bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0