Efterlängtad


Äntligen! Tidigare idag hände det, jag träffade Suzanne på Media Markt. Suzanne Router alltså, eller rååjter, som en kund på Data Corner envisades med att säga. Säljaren på Data Corner vände snabbt kappan och började också uttala det; rååjter, det är målgruppsanpassat säljsnack, ”man ska tala till bönder på bönders språk och med de lärde män på Latin”.

I alla fall så beror mina glesa inlägg på att jag varit nätlös ett par månader och därigenom exkluderad från en del av samhället. Nu är problemet löst och jag ska vara tillbaka, om man nu kan vara tillbaka från något som aldrig varit. Det var ju inte så att mina inlägg publicerades med en frekvens som överbelastade stadsnätet direkt, men kul att vara med igen.

Känner däremot att kraven har skruvats upp något enormt på mig då jag i tidigare inlägg kallats för ”Världens mest varierade skribent” och det förväntas komma hysteriska inlägg. Visserligen bara ord från Thomas och Anton, men de läser ändå ganska ofta.

Ja ja, är hög tid att bidra så man förtjänar att spegla sig i kvalitetsbloggningens glans, men först sova.

//Mz    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0