Det hänger på håret!

Okej okej, "ordvitsarna" är lika dåliga som dom är många nu men det är bara att vänja sig! :)
Lovade lite bilder här på bloggen sen jag och Thompa tillämpade den gamla regeln att: Vuxna män gör saker tillsammans och gjorde en gemensam klippning. Här är dom!

Hade jag vetat att jag såg så här kool ut i min osmidiga kalufs kanske jag hade väntat ytterligare några veckor innan stora saxen plockats fram. Jag som trodde, precis som Tobbe i Köping brukar säga, att jag såg förjävlig ut. Men men, this is what you get when you have väntat i nitton (19!) veckor med att klippa dig! Fantastiskt!


Min frisör för dagen var ingen mindre än Emir Bajramis syrra: Violeta. Hur koolt är inte det?!


Thompa kom in och hetsade en klippning även han. Dock var han frippa inte lika svårjusterad (han klipper sig nog oftare) och där hanns det inte riktigt med att knäppa några bilder. Men så här blev slutresultatet!



Om jag väntar 19 veckor till nästa gång är det högsommar och början på Juli...! :)

/Eder Anton.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer dock inte raka mig om du klippte dig som jag skrev i tidigare kommentar...

2010-02-20 @ 00:05:28
Postat av: Anton

Haha! Då begär jag att du ska spara skägget i 19 veckor åtminstone! ;)

2010-02-20 @ 09:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0