Back in fucking action

Tränat löpning, handboll och innebandy. Får vara väldigt nöjd med det. Sprang faktiskt ganska fort ibland. Om ni inte tror mig så fråga Marcus. Men trots allt så är jag långt ifrån något som kan kallas form. Men alltid något.

Nu längtar jag efter ett hysteriskt akademiskt blogginlägg från tredje benet Matz. Och längtar även efter sängen. Så ska röra mig ditåt.

Det enda av värde idag är väl annars ett guld till Sverige. Björn Färja är namnet och han brukar vara bitter. Ikväll är han kanske lite glad iaf.



Natti

//T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bitter? Sjukt skön skulle jag säga;) Äntligen någon som inte tvingar sig att le mot motgångar och tråkigheter...

2010-02-17 @ 00:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0