Skarpt Anna!

Hej på er!
Här kommer två inlägg i ett annars rätt tafatt liv just nu.

1. Jag bor cirka 5 minuters gångväg från högskolan och när man går till skolan passeras en skola med tillhörande lekplatser och fotbollsplaner. Och jag gillar egentligen inte barn (HiP har även listat barn vi hatar tidigare, se här) men ibland kan deras spontana kommentarer förgylla min dag. Som när jag gick förbi fotbollsplanen där två killar kickade bubba och två brottades. Efter en intensiv kamp utbrister den av pojkarna som ligger underst lätt panikslaget:
"Kliv av mig, jag ligger i en bajskorv"
Det är inte alltid så enkelt att vara barn...

2. En uppmärksam Anna Wingman (som för övrigt är en gammal storbloggare på http://tjejgangetpafolke.blogg.se/) har hittat en rätt pricksäker look-a-like, även om jag själv anser mig lite snyggare. Det är Gustaf Hammarsten som är påträffligt lik mig. Tidigare så hade Anton en annan som ni kan se här!
Här är alltså min tvilling och jag:

Peace!
/Thomps

Kommentarer
Postat av: Joakim

Jag bloggar väll om det om jag vill!

2010-12-15 @ 16:33:09
URL: http://nyheter24.se/blogg/diabetesmannen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0