Så sjukt mycke jul...

Helluuuu!
Det är i skrivande stund ungefär 19 dagar kvar tills julafton. Denna plåga som får många människor att våndas flera månader i förväg och som bidrar till Lyxfällans existens. Samtidigt som den skänker lycka till massvis med barn jorden över. Samtidigt som den mindre täta delen av världen kanske inte njuter lika mycket. Vad kommer då jag göra... Jo jag kommer göra samma sak som de flesta åren i mitt liv och jag har börjat tröttna på det men då det endast är en dag om året så får jag nog stå ut några år till. I vilket fall ska jag införskaffa lite klappar till nära och kära snart och det ska faktiskt bli lite kul. Kan vara för att jag är ohyggligt skicklig på att göra andra människor glada. Eller...?

Jag skulle vilja bjuda på någon helt underbar anekdot från mitt oseriöst intressanta och underbara liv. Men finns inget att bjuda på tyvärr så kan inte förgylla era läsares sinne något. Därmed går vi ner på en barnslig och låg nivå men vilket kan göra alla på lite bättre humör då och då:
Det finns en till som är liiite bättre och med högre nivå. Gick inte bädda in men finns här:
Rekommenderas starkt!
Love!


Thomps

Kommentarer
Postat av: Superblogs

Vill du ha fler besökare till din blogg? bli då medlem på superblogg och registrera din blogg i topplistan...

2010-12-07 @ 16:20:48
URL: http://superblogs.topplista.com/
Postat av: Anna W

Har följt serien Våra vänners liv och tänker vid varje avsnitt att Thomas är väldigt lik Mats (Gustaf Hammarsten)! Håller ni med mig? :)

2010-12-10 @ 08:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0