Klonad


Ska väga upp förra inlägget som bara var text, med några bilder. Ska därför dela med mig av de personer jag vid olika tillfällen hört att jag är lik. Är som sagt andras åsikter som presenteras av "Look-a-Likes" jag hört, en del oftare än andra.

För jämförelsens skull börjar jag med mig själv.



Håkan Hellström
Det namn jag hör flest gånger.

Småtjejer på H&M - Heej Håkan, hihi! 



Zlatan Ibrahimovic
Oftast hört av fotbollsintresserade barn. (Detta var dock innan näsjobbet)

Sjuårig kille på fritids - Är du Zlatan?



Rami shaaban
Svensk fotbollsmålvakt av egyptisk och finsk härkomst.

Något äldre fotbollsintresserade har dragit denna liknelse.



Stephan Yüceyatak

Barnprogramledare på SVT.



Michael Richards

Mer känd som den excentriske Cosmo Kramer i Seinfeld.



Anders Lundin



Gianluigi Buffon

Italiensk forbollsmålvakt.



Christian Bale

Liknelsen gjordes egentligen mellan mig och Patric Bateman som är Bales rollkaraktär i filmen American Psycho.



Tom Cruise

Mer specifikt Vincent Lauria som Cruise spelar i The color of money.



Rickard Sjöberg



Bert

Som i Ernie and Bert från Mupparna.

Var ett tag sen jag hörde det nu.




Det var hela listan det än så länge, uppdaterar om jag hör nåt nytt.

/Matz


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha! Klockrent! Du är ju mer lik vissa än andra.. Har aldrig tänkt på Håkan-likheten förut!

2010-04-05 @ 13:53:23
Postat av: Linnet

Hahaha, mycket bra men vissa mer smickrande än andra?

Bara två jag har svårt att hålla med om...Gianluigi Buffon och Bert, de sidorna har du inte visat för mig iaf! :P

2010-04-05 @ 22:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0