Tips från bloggen

Ett gott råd: Spela inte innebandy om du är apatisk. Du blir bara besviken.
Skulle du trots det spela innebandy är nästa råd: Gör det INTE tillsammans med värdelösingar!!!

Jag gjorde ett personlighetstest en gång som beskrev att jag irriterar mig på människor som gör upprepade fel. Det stämmer inte. JAG STÖR MIG Å DET VANSINNIGASTE på folk som fortsätter vara horribla trots att dom rent logiskt borde lära sig någonting då repetition är kunskapens moder!

Idag var det bara för mycket. Hamnade bland annat tillsammans med en kines som behärskade uttalet av: byte! bra mycket bättre än han var duktig att spela. För övrigt samma kines som svingade mig på knogarna senast...

Aaaahh, jag blir så trött.
Nu väntar duschen.
Sen lax och sallad med Zäta.

Vi hörs. /Anton.

EDIT (18:59):
Nu har jag sansat mig lite och börjat se ljusglimtarna som trots allt elände hände idag:
Först ett tack till Tjejgängets superbloggare Linnéa som jag stötte ihop med på min väg till skolan vid lunchtid. Du är full av energi och det är alltid trevligt att prata med dig!

Ett annat tack till Tjejgängets Maggan och Anna J, vilka fick äran att intervjua "triple trouble"-gänget, (dvs oss) idag på eftermiddagen! Hoppas våra svar kan vara till någon nytta! Jag tyckte i alla fall det var ett gemytligt inslag i den annars så kandidatuppsatsstinna vardagen. Kul dessutom att jag fick gosa lite med Annas hundar! Tror inte hundarna uppskattade lika mycket som jag dock... 

Ett tredje och sista tack till Andreas som jag tidigt i morse spelade badmintondubbel med. Vi stal första och näranpå andra setet, men vad hände sen? "Ingenting, nej sen kom ingenting, ingentiiiing" ;) Men kul var det!

Några som definitivt inte ska ha tack är mina U-137:or till nya inomhusskor. Maken till större spektakel har jag aldrig skådat! Hur är det tänkt jag ska koncentrera mig med kanoter på fötterna?! :)

Nu väntar politikerkväll och mörk choklad!
/A.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken himla tur att jag har ett fett hål i närvarolistan på innebandyn då. En mindre att irritera sig på ;P

2010-04-16 @ 19:22:52
URL: http://vinkelvolten.blogspot.com
Postat av: Maggan

Tack själva, det var en intressant intervju med bra svar...det svåra kommer på måndag då vi ska få ihop ett resultat av detta, men det är vårt problem :P

Ha en trevlig helg :)

2010-04-17 @ 07:55:47
URL: http://tjejgangetpafolke.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åh, nu blev jag också glad...det glädjer mig att glädja någon annan! Det var skönt att höra att jag bidrog med något vettigt igår. Det var dagens insats för min del : ). Jag blev nog lika pigg av vårt samtal, det var trevligt det!



Säger som Maggan, Ha en bra helg!

2010-04-17 @ 09:53:11
URL: http://tjejgangetpafolke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0