Stylish?

Just nu är min behåring i ansiktet relativt sparsmakad. Men för er som umgås med mig och/eller läser bloggen så vet ni att jag var halvvägs mot vikingstatus för cirkus en vecka sen. Jag kände dock att inför talkshowen så behövdes en förändring. Det var lite sorgligt att raka bort ungefär ett kilo skägg. Men rätt skönt också för den delen. Jag var smart nog att under rakningsprocessen plocka fram tre framtida alternativ till ansiktsbehåring och jag tänkte nu här få lite respons på vad ni tycker?

Ansiktsbehåring 1: Inspirationen kommer från James Hetfield, sångaren i det relativt kända hårdrocksbandet Metallica.


Ansiktsbehåring 2: Med inspiration från, om jag minns rätt, Johnny Meyer i The Aviator som har en något tunnare och lite mörkare mustasch. Men rätt bred som jag även anser mig min vara. Finns lite att jobba på här.


Det fanns även en nummer tre här med en smalare mustasch. Den behövde dock vara betydligt mörkare för att göra sig rättvisa. Sen väljer jag att inte lägga ut den av etiska skäl! Men när vi ändå är inne på ämnet så kan jag leverera årtiondets bästa tyskskämt. Det är en kombination av tyskskämt och ordvits, kan det bli bättre.

Vilken är tyskarnas favoriträtt?
Nazi goreng så klart...

Nåväl, vilken av de två (tre) ansiktsbehåringarna gör jag mig bäst i? Eller något annat förslag kanske?

//Thomps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0