Skulle ju bara...

Tidigare idag hade jag något hysteriskt intressant jag skulle dela med mig av. Men för stunden så är det totalt bortspolat ur minnet. Så nöjer mig med en dagens outfit från när jag lätt och ledigt kickade lite bubba i VSIF-rummet.



Sneakers: Evisu.
Boll: Ägare VSIF.
Jeans: Double M.
Bälte: Tiger.
T-shirt: Vailent.
Kashmirtröja: Acne.
Skinnjacka: Myrorna.
Sjal: Hittegods.

Och för kännedom så sitter Svalan runt handleden. Enligt Antoine har jag lagt ut typ 3000 inlägg med dagens outift och har Svalan på mig på varenda ett. Så jag är uppenbarligen hysteriskt ensidig gällande mina klockval. Jag äger faktiskt betydligt mer än en...

OMG vad snygg jag är ibland.

//Thomps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0