Sent ska syndaren vakna!

Som många nog känner till är jag orienterare. Numera på en låg motionsnivå men trots allt så utövar jag denna formidabla idrott. Nu är det så att den första maj går 10mila av stapeln och det är tänkt att jag ska vara med i laget. Så nu tre veckor innan har jag kommit igång med löpträning. Gjorde första metrarna i skogen nyss. Kändes helt bedrövligt vilket förvisso kan bero på alkoholen som slank ner igår. Eller de alldeles för få sömntimmarna. Eller att jag är stört dåligt tränad. Oavsett vilket ska jag vara i hygglig form och inte skämma bort mig om knappa tre veckor.

Under gårdagskvällen slog blixten ner hos HiP. Vi insåg att vi utvecklat kärlekshandtag deluxe. Så här kommer en tävling till er läsare: Gissa bilringen!

Ni mailar era svar till [email protected]. Skriv med namn och adress så kommer vi antingen och lämnar över priset eller så skickar vi det (Beroende på avståndet givetvis). Det ni ska gissa på är tre bilringar och vars respektive ring hör hemma. Korrekt svar belönas med en klocka från Knokk:


Bilring 1:


Bilring 2:


Bilring 3:


Tävlingen avslutas på tisdag. Lycka till!

//HiP

Kommentarer
Postat av: Sara

Skämma bort eller skämma ut? Är inte det två skilda ting?

2010-04-12 @ 10:10:52
Postat av: En snygg jävel

Det har du fullkomligt rätt i. :) Om jag nu ska försvara mitt skrivfel så skulle jag ju kunna säga att man inte direkt skämmer bort sig när man går upp klockan halv fyra på natten för att sen springa tills man kräks. Så båda har rätt ;)

2010-04-12 @ 10:17:14
URL: http://hundenipasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0