Saknad.

Ja, det är lite ensamt här på bloggen då periodaren Matz troligtvis har gått in i en tremånadersdvala från bloggandet. Sen kommer det fem högkvalitativa blogginlägg på tre dagar för att sen följas av en ny dvala. Tonne är och lever livet i Leuund så där kommer det väl en recension men först på måndag i bästa fall. Så jag får slita på i min ensamhet.

Efter en sovmorgon (Ska springa orientering halva natten ikväll) så har jag avverkat mailen och lite annat fix på datorn. I bakgrunden dånar klyschor och dåliga argument till varför man ska köpa Zumba Fitness. Och vad är då det. Ja, fråga inte mig. Men jag hittade en hemsida: http://www.zumbafitness.se/

Ska nog föreställa träning enligt skaparen... Hm.


Man kanske ska slå till på fyra cd-skivor för 599 kronor. Eller vad tycker ni?

//Thomps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0