Nöjd...

Nyss druckit klart min förmiddagskaffe. Eller ja, min dagskaffe då jag bara dricker en kopp om dagen. I vilket fall så längtar jag alltid lite efter den där kaffekoppen främst efter helgen då jag inte fått i mig någonting som liknar kaffe. Farligt med beroendeframkallande medel...

För övrigt så är det jeans-thomas som strosar runt på skolan idag. Jeans på underkroppen också, och jeansjacka som ytterplagg också. Nöjd med den nya jeansjackan, som just nu funkar som inomhusplagg. Lovely!


Klockan är från Victorinox! Pfuh!


Det har börjat ramla in gissningar på tävlingen, avslutas imorgon så än finns chansen att vinna, se nedan för tävlingen!

//Thomps


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej på er! Jag tror att någon av er tre har glömt ett par handskar hos mig i lördags, någon som saknar dem?

2010-04-12 @ 22:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0