Nischning?

Ett av de roligaste orden jag skrivit någon gång tror jag "nischning" kan vara. Finns dock flera men inga jag kan dra mig till minnes just för stunden.

Jag besitter kompetens och intresse nog för att nischa mig helt mot mode i bloggen. Samtidigt som jag nog inte ska göra det då det känns lite endimensionellt. Samtidigt som mina två kollegor kanske väger upp det hela. Hm, visar sig. Vi har ju i vilket fall slutat med listorna men här kommer tre bästa köpen just nu (Kan tyckas vara en lista):

1. Hoodie från Raf by Raf Simons, prisvärt och användbart som få. 577:-


2. Skinnjacka från Acne, inte lika prisvärt men ack så snyggt. 5995:-


3. Seglarskor från 16th Collection, grymt passande till sommaren. 599:-



Var på väg att fynda en jeansjacka från Jofama på Myrorna. Den var för kort i ärmarna. Thomas bidde lessen...

//T

Kommentarer
Postat av: Matthias

Hej Thomas!



Jag har hört att trenden med gladiatorsandaler hänger kvar för tjejer i sommar också, men gäller det samma för oss killar?

2010-04-29 @ 23:07:50
Postat av: En snygg jävel

Givetvis håller det en sommar till. Tror det kommer bli en del skor med strumpor i också, till shorts då. Men vi får se hur hårt det kommer slå. Blir spännande att se. :)



/Thomps

2010-04-29 @ 23:43:41
URL: http://hundenipasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0