Misär och saknad livsgnista

Ibland är det lite jobbigare än vanligt. Igår var väl en sådan dag även om jag trots allt var på skapligt humör. Lite bitter dock. I vilket fall så skulle jag blogga hemifrån familjehemmet i helgen men så blev inte fallet. Så bjuder igen lite nu, bättre sent än aldrig har jag hört. Det vill säga ännu en bildchock för att vara från mig:

Byn, kort taget från gården.


Byn, kort taget från "Stora vägen". Dvs väg 250 mellan Köping och världsmetropolen Kolsva.


Huset, som för övrigt inte ligger i byn, utan strax utanför.


Huset igen, mäktigt tegelsmask. Men tydligen är tegel en favorit hos vissa framstående byggingenjörer.


Katten Jesus aka Nisse aka Elvis.


Nu Eskilstuna för ännu ett givande möte...

//Thomps

PS. Skönt att mästerbloggaren MZ är tillbaks i matchen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0