Mental istid?

Det känns som om alla tre i HiP är inne i en "svacka". Efter att en koffeinhög Anton och en busig Thomas försökt skoja lite med MZ så avfärdades det hela med en apatisk blick och en tydlig markering om att det inte var kul (Det kommer eventuellt en film med det hysteriskt roliga skämtet). Anton hade sin apatiska dag igår. Personligen känner jag mig avvecklad i huvudet. Avveckling är också utveckling har jag dock hört så bara stå ut...

När jag tänkte lite nyss kände jag mig knäckt. Då slog det mig att jag borde blogga lite om det så folk tycker synd om en. Så ska det vara har jag hört. Min vana trogen så kollade jag vad man fick vid bildgoggling på "knäckt". Här är resultatet:
1.


2.


Bild 1 är skrämmande helt enkelt. Bild 3 däremot känns mer lycklig på något sätt så vi hoppas på att det är den som representerar framtiden...
Btw så skedde en likartad olycka som på bild 1 häromdagen för en av våra landslagsmålvakter. Jävligt synd då det kändes som om det var något stort på gång där...

Jag mår lite illa (Finns repris in slow-motion efter typ 0:55):




Sömnen nu. Där slipper man åtminstone skiten. Men det går ju inte sova hela tiden. Det värsta är ju att man vaknar. Den slutsatsen drog jag och Anton igår. Strax innan vi spelade bort några kronor på poker.

//Thomps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0