Live update från Lund!

Lägger en liten tease här på blöggen tillsammans med en liten uppdatering på vad som hittills hänt denna otroliga resedag då jag och Päö i hans Audi 80 skavde 37 mil ner till Lund på förmiddagen. :)

* Rådde lite hets på vägen ner då jag ägnade mig åt att klocka Peckas körning mil för mil. Bästa noteringen landade på 5 min och 14 sek. Vad det blir i snitthastighet vet jag inte men oätt fort gick dä!
* I bilstereon härjade som väntat Imperiet uppblandat med lite Lundell och Eldkvarn. Magiskt!
* Väl framme har vi varit på Systemet, handlat billigt snus, hämtat en madrass hos Ellinor, Päös flickvän, varit och handlat färskpotatis, sill och röm på Willys. Nu väntar tillagning och anländandet av en viss Eklund.
Har erbjudit en gästbloggning till kvällen och om vi alla är i lagomt skick hoppas jag vi kan infria det halva löftet!
I dagsläget har första snussen gjort entré medan Eklunds 24-pack öl fortfarande väntar på att förtäras. Själv gick jag på ett potpurri av bärs bestående av Staropramen, Henke och Casse samt pilsner Urquell (som oväntat inte tillverkas i Urquellljunga, vilket jag ett tag nästan trodde).
Nu blir det uppvisande av ruskiga matlagningsskills i det gemensamma köket! Jag känner mig redan oätt hemma här.
En lovande kväll att vänta!
/Eder Antoine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0