Kostkris och motionsmisär

Chacha!

Ni har redan i förmiddags fått en bild av hur en del av min dag sett ut. Ska nu leverera tre till bilder som är talande för dagens utfall.

Vi inleder med träningspasset:


Jag tror det är fler än jag som känner likadant gällande konditionsträning. Efter att inte ha tränat på länge (i vanliga fall någon vecka, i mitt fall nu typ ett halvår) så kommer de första passet någon slags formtopp. Glad i hatten håller man igång tills kroppen hinner ifatt en och chocken kommer. Det vill säga man inser hur jävla dålig man är...

Efter träningspasset åt jag:


Det här må vara den sämsta rätten jag någonsin "lagat". Jag har ju trots allt relativt utvecklade smaklökar. Men idag så tröt kreativiteten och jag anpassade mig efter rådande studentkultur. Nudlar med tonfisk. Tillägg till den underbara bilden ska väl då vara att det från start var typ 18 tomater, å vattnet är smaksatt med citron, till detta åt jag även två fullkornsbröd. Så inte helt pjåkigt för att vara mitt sämsta...

Det mest positiva med dagen:



Jag själv. Är ju bara snygg och smart helt enkelt. Dagens outfit:
Jeans: Ijin.
T-shirt: Acne.
Jeansjacka: Wrangler.
Skinnjacka: Köpt på myrorna.
Glasögon: Armani
Till det här hade jag typ converse-look-a-like från J.Lindeberg.

Nu hemmakväll.... Skriva lite på boken kanske?

//Thompi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0