Jag är ledsen idag

Det beror på en olycka som inträffade igår vid 21.20 ungefär. Själv befann jag mig på innebandyplanen där jag graciöst blandade geniala passningar, omöjliga mål och löjligt bra spel. Däremot var det en person i motståndarlaget som inte var lika graciös. Han fick dock chansen till ett friläge med undertecknade som back mot sig. Så jag trippade med lätta steg framåt och högg som en kobra med klubban och lyckades med en perfekt brytning. Som hämnd tar motståndaren ett extra elefantsteg rakt över min förlängda arm. Ett öronbedövande brak hördes och jag blev en klubba fattigare. Det går förvisso att återvinna bladet men det råder ändå stor sorg i mitt sinne just nu.

En bedrövad Thomas med liket i handen:


Men ska peppa upp lite då det blir en förmiddag på staden med en kär gammal vän. Ska bli mycket trevligt. Lite bekymmer i outfitvalet dock. Vet inte vilken dinka som ska pryda handleden. Men det löser sig nog. Kommer nog någon bild sen. Det är ju så vi jobbar numera i HiP, likadant som Stilrobin har jag hört.

//T

Kommentarer
Postat av: Anton

Den naturliga frågan i det här läget: VEM SKA TA ANSVAR FÖR DET HÄR?!

2010-04-07 @ 13:03:03
Postat av: Gips i 6 veckor.

Inte första gången någon trampar på din klubba, har jag hört rykten om.

Men kanske första gången det var klubban och inte benet som knäcktes...

2010-04-08 @ 11:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0