Dagens outfit - Special guest artist

Är du tillräckligt viktig eller besitter fantastiska egenskaper?

Då har du chansen att bli utvald att representera HiP med Dagens outfit!
Idag var det Lisa Schölins lycka att få visa upp sitt bedårande yttre för bloggosfären:


Efter att nyss ha telefonerat Lisa i ett försök att låta henne bli rätt citerad från början säger hon bara:
"- Skriv att outfiten är från H&M!"

Så då gör jag det.
Kan annars tillägga att det var vissa svårigheter att få till den rätta posen. Som fotograf fick jag ta till mitt allra yttersta och till och med jobba med vad jag kallar spontanfotografering, där jag lurar objektet in i en makalös pose utan att denne alls är med på det.

Jag är själv rätt nöjd med resultatet. ;)
Och apropå fantastiska egenskaper ska det sägas att fröken Schölin är en riktig hejare på softball. Landslagsklass. R-E-S-P-E-K-T!

Återstår att se vem som blir nästa stjärna att visa upp sin dagliga outfit här på Sveriges mest intelligenta mansblogg?!

Har du vad som krävs?
Skriv och motivera!
/Eder Anton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0