Var är brynjan??

Vi tog en del snygga bilder i eftermiddags. Bland annat som ni sett på Dolph. Men även på mig i brynja vilket var fashionabelt snyggt. Varför la inte Anton ut den?? Svara mig......

Jag smet från grupparbetet. Behövde städa och fixa här hemma. Dessutom så var det sevärd fotboll på tv. Imorgon blir det däremot ett ryck. Ska få klart det mesta så blir det finslip resten av veckan.

Matz kommer nog skriva ett inlägg om hemmafesten snart. Men lägger nu upp lite bilder på den portabla festen som vi utnyttjade efter Linns utflyttningsfest för några veckor sen. Den följde med en bit från Vallby och gud så roligt det var. 

Problemet med den portabla fest är att hitta bra ljus till musiken.



Konst?



Se så kul det blir med en portabel fest:




Finns dock nackdelar med den portabla festen. Men obotlig optmist jag är så struntar jag i det. Nu är jag sjukt trött och tvivlar på att jag kommer orka hela kvällen. Kommer eventuellt läggas upp något kapitel ur boken här. Ska samtala med min författarkollega innan dock.

Tjing
Thomps

Kommentarer
Postat av: Linnet

Synd att det inte finns bilder på hur stort dansgolv man har tillgång till vid potrabel fest! Om jag minns rätt var det den fördelen som jag utnyttjade bäst med den portabla festen!

2009-09-20 @ 13:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0