Tradition

Är väl tredje gången gillt som jag bloggar efter badminton vilket gör att det blir tradition(Thomas: fira för fan inte nyår i KOLF ett år till, då blir det tradition).. Än en gång blev det singel med Matz, ett tappat första set, bedrövligt spel rakt igenom men ändå 3-1 i set till mig. Matz glänste än en gång med mängder med ramträffar. Han tog dessutom det bästa från två världar när han överrumplade mig med ett försvarsramslag, tror nog det var dubbelfattat också. Då stod jag där, avklädd och förnedrad. Morgonen innehöll även en relativt misslyckad fotosession som jag hoppas Bat lägger ut senare idag.

Nu äts det frukost innan avgång till skolan för lite grupparbete. Men blir bara två timmar, sen åks det till Eskilstuna för att diskutera projekt aka kommande inkomstkälla. Matz ska även till något hus i Eskilstuna för att titta på en utdöende art, den livs levande folkhälsovetaren. Han ska göra sin praktik på nå jävla landsting eller nå skit där. Tacka vet jag SISU. Inte sant Marie? ;)

Kvällen kommer innehålla handboll först, sen antagligen mat och en lugn hemmakväll med sällskap av bror bland annat.

Vad är det du äter Matz? Äckelfaktorn slog ju till hos mig också så instämmer i det. Och gällande dödsstraffet. Om samhället såg ut som jag ville så finns det ingen som förtjänar dödsstraff. Gud så korrekt det där lät. Hm. Jag återkommer i frågan eventuellt.

Hahahahahahaha.. Läs här, fann fler saker som var sjukt kul, en del lite internt..
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/article5813578.ab

Nej, få i mig gröten och sen ta på mig nå snyggt, som vanligt. Ska förbi Ego i Eskilstuna och titta, sägs att det är bra, även om jag tror det är en myt, aldrig hittat den där jävla butiken....

//T

Kommentarer
Postat av: maruuuu

2009-09-21 @ 11:27:28
Postat av: maruuuu

hahahaha... Thomas. stockholmsidrotten säger jag bara ;) Sthlmsidrotten is the shit! ;) hehe

2009-09-21 @ 11:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0