The dragon returns

Av någon anledning så tycker Anton, och även en övertalad Matz, att jag ser ut som en drake. Inte en cool eldsprutande drake utan en plastdrake som små barn försöker få att flyga.

Like this:
 Lika som bär? 

Det är då min överkropp de syftar på. Jag är ganska bred tydligen trots att min största tillgång i livet ju är att jag är smal. Frågan är då om man kan vara smal och bred? Antar det.

Anton ritade en bild på tavlan hur jag såg ut samtidigt som jag och Matz bollade lite kroppstyper. Och jag har oerhört goda förutsättningar till att träna mig till en perfekt X-form. Jag föredrar dock smal och androgyn.. haha.

Anton tycker jag ser ut så här:


Jag måste få säga att armarna är lite felplacerade och navelsträngen är avklippt sen några år tillbaks. Han drog liknelsen med en drake lite för långt. Sen har jag en väldigt missbildad tå?!?! Vill ju påpeka att även om jag är lång och ser smal ut så är mina ben relativt muskulösa jämfört med bilden..

Anton kommer se ut så här(om han fortsätter träna som han gör):


Dvs en fin överkropp men små tändstickor till ben. Inte bra det. Men alla har sina idealbilder. Ideal är för övrigt en veckans skrift om några veckor tror jag..

Tjing
Thomps


Kommentarer
Postat av: Anton

Shit va likt det är!



Vi måste ta en sväng i höstblåsten och se om du flyger??



Och ja, du är det levande beviset på att man kan vara smal och bred.;) Se det som en gåva.

2009-09-29 @ 17:07:21
URL: http://hundenipasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0