Dolph & jag

Lördagkväll och inte den lördagkväll ni normalt kan tänka er. Onej. För ikväll är det pluggkväll!
Gör man ingenting i veckorna får man leva med att ha skiten hängande efter sig likt ett vitryskt luder på Kåren. Så även på helgen.

Kan dock från min plats här i VSIF-rummet meddela att det, hör och häpna, går bra! Efter tre veckor utan action kommer nu, precis som en kaskadspya, allt på en gång!

Igår kväll blev det ett grandiost svullande av ost, kex, vin och jag vet inte vad. Kvällen toppades med lite WWE Smackdown på teven. Det dröjde inte länge förrän jag hade hittat min favorit, nämligen: Dolph Ziggler!


Idag bad Matz "the Mad Bat" mig att göra min imitation av just Dolph. Det gick jättebra och blev en minnesvärd bild. För att ni ska kunna avgöra själva lägger jag upp en bild först på Dolph, sen på mig.





Ny look-a-like på gång?!?!?

Piiz!
/Eder Anton

Kommentarer
Postat av: Jonathan Lönning

hahahaha ! Måste bara säga att du är en mycket skicklig bloggare Anton ! Det här är min favoritblogg just nu, underbart (Y)

2009-09-19 @ 21:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0