"Som en babuschka från Ryssland!"

Cha cha bloggen!

Såg just på ett klipp från en av TV-historiens kanske mest underskattade tv-serier: S.P.U.N.G.
Serien gick första gången runt 2002 med en 2.0-version nåt eller ett par år senare.

Redan då var jag särskilt förtjust i karaktären Kim men jag måste erkänna att serien nog gick mig lite över huvudet då jag endast var 16-17 bast när jag sporadiskt såg den.

S.P.U.N.G. - Kim i mitten.


Hittade också ett par klipp från Youtube:






Håll till godo!

/Eder Anton

Kommentarer
Postat av: Eklund

Kommer ihåg den fasen... mycket Kim ett tag då! =) Men det var bra underhållning- sen är hans stripteas rätt bra... när du gör den anton!

2009-09-21 @ 09:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0