Projekt Viktökning!

Chacha bloggen!

Det har den senaste tiden spånats en del hos Hunden i Påsen om vad det i framtiden kommer att bloggas om.
Flera förslag har bollats och en hel del bra är på ingång.

Först ut för min egen del är min fas 2 i Projekt Viktökning!

Bakgrund:
I november 2008 gjorde jag slag i saken och blev gymmare. Mest för att kunna köra rehab för mitt korsbandsskadade knä men senare även i rent byggarsyfte. Jag trodde nämligen då att jag var den typen av människa som INTE tillgodogjorde mig träning, oavsett mängd. Det visade sig vara osant.
Målet då var upp till 75 pannor, från mina då ganska ynkliga 68. Det gick bra upp till 73.5. Där tog det stopp.
Och efter att varit smått orörlig och oförmögen att ens kunna cykla är det åter dags att ta upp gymträningen!

Målet kvarstår: 75 friska pannor by the end of December!
Och nu är jag dessutom nere på dryga 71... Det finns alltså lite att jobba med.




För att få lite sporrning och inspiration gick jag och Matz idag ner till Budo & Fitness och passade på att snacka lite med den otroligt tajta buildern Chris Harnell. Jag tyckte han påminde en del om mig i fornstora dagar så jag passade på att föreviga ögonblicket.







Inte konstigt att jag tyckte han påminde en del om mig själv och så som jag såg ut i våras.
Jag hittade en nästan kusligt lik bild på mig själv när jag kom hem och rotade i skrivbordslådan!



Som ni ser har jag i dagsläget en bit kvar till den formen. Men nu är det igång! Varje lördag kommer en ny rapport angående viktläget och i veckan kommer den strävsamma processen att meddelas!

Keep your eyes open!!!

/Eder Anton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0