Piller instinkt

Huuh. Det håller på att gå för långt åt helvete, som Ulf Lundell skulle ha sagt.

Min vakna tid går åt till "Spelet" och hittills har det varit en kul grej. Tills idag.

Efter en hektisk VSIF-dag med möten med massor av nya människor var jag helt slut när jag kom hem från skolan. Hem, äta fil, och lägga sig och läsa. I "Spelet" såklart. Efter 1½ timme var jag trött och ställde klockan på 19:00. Jag vaknade inte av klockan utan istället av Matz som ringer o vill plugga. I det här "sovande vakna" tillståndet är det inte mycket i hjärnan som fungerar.

Jag tar mig upp och kommer på att jag måste äta.
10 sekunder senare undrar jag vad det var jag skulle göra nu igen...? Just det, äta! Nästa stund står jag med kylskåpsdörren i högerhanden och stirrar in i kylskåpet... varför är jag här? Just det, jag skulle äta!
Och så här håller det på säkert fem minuter.

Det är dags att göra nåt åt saken. Min livsstil håller inte. Under en veckas tid har mitt intag av syntetiska preparat ökat i samma takt som studerandet minskat. Samtidigt som hela hjärnverksamheten går åt till att "spela" varenda jävel jag träffar...



Det får va slut med det på ett tag nu.
Back to life. Back to reality.


För att lätta upp stämningen avslutar jag med en bild på gårdagens outfit:



Vi håller det enkelt:

Övertröja från H&M
Jeans från Levis (naturligt slitna av användning)
Skor från Björn Borg


/Eder Anton

Kommentarer
Postat av: En snygg jävel

Menas det naturligt slitna att det bara har blivit sådär när du använt? ;)

2009-09-23 @ 23:19:15
URL: http://hundenipasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0