Morgonstund

Första egna inlägget då. Insåg att första inlägget var oerhört långt ifrån det beskrivande vi nog hade tänkt oss. Varför bloggen heter som den gör kom till exempel inte med. Men det lämnar jag över till upphovsmannen Mad Bat att dela med sig av.

Sitter nu och ska strax äta frukost. Uppe tidigt och spelade badminton med Hult. 4-0 i set till mig. Yeah man I am looking good. Dubbel med Matz på måndag igen och då först känner jag mig hel på planen.



Snart mätt..


(Datorn la nyss av så frukosten har hunnit ätas upp. Bara halva glaset mjölk kvar....)

Tänkte att ni ska kunna lära känna mig mer genom att jag lite subtilt smyger med något på vissa kort jag tar som visar vad jag uppskattar i livet. Sen ska vi alla tre nog beskriva varandra. Men ska se vilka regler som gäller för det.

Nej, dags att kila mot skolan nu, de andra har redan börjat så. Sjukt tråkigt med utvärderingskurs. Men måste väl ta den här jävla examen även om jag har bättre saker för mig och på gång...

Bestämde mig för en outfit utan Acne idag(Chinos dockers, strumpor Falke, linne Vailent, tröja Whyred, klocka Svalan och jacka Thomas Burberry). Gick sådär även om jag inte trivs helt. Kommer kanske bild ikväll., eller i eftermiddag, handboll och besök av bror ikväll.

Yours truly
Thomps



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0