Maskinerna slår tillbaka


Jag var på stan och skulle aktivera mitt nya visa-kort i uttagsautomaten.  När jag stoppar in kortet råkar jag av någon anledning göra automaten upprörd.


För när jag trycker på knappen kontoutdrag så svarar automaten med ett mekaniskt vrååål och spottar samtidigt kontoutdraget med full kraft på mig.

Jag blir lätt skrämd och tar ett litet hopp tillbaka och två fnittriga tjejer som ser scenen bryter ihop.


Så förnedrad av en maskin och gjord till åtlöje inför mänskligheten. 


 

 
V e m   s k a   t a   a n s v a r   f ö r   d e t   h ä r!?


Det är ju inte mitt fel i alla fall!


//

Murciélago


Kommentarer
Postat av: linnet

Det var inte bara de två tjejerna bakom dig som bröt ihop! Din vän i andra bankomatkön skrattar fortfarande när hon tänker på det! ;P

2009-09-27 @ 19:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0