Lucköppning

Så var det Studentolympiadssittning i lördag. Minnena från kvällen är få och känslorna blandade efter olika insatser där utgången i flera fall slutade i personlig förnedring. Bjöd tydligen på ett axplock från min breda repertoar av trolleritrick. Denna gång levererades näsduksnumret á la Vanheden-style för en måttligt imponerad, men vänlig och artigt observerande dam.



Har under ett dygn lyckat fått saker återberättat, ifyllt och även dokumenterat på film och i sms. Så för att sammanfatta kvällen så delar jag med mig av en sms-konversation som ringar in sinnesstämningen fram emot småtimmarna.


Kl: 01:00
X- Jag hoppas du inte sitter kvar och sover när vi andra nu äter på Subway! ;)


Kl:01:01
Jag- Jag skördar ;)


Kl: 01:03
X- Haha, bra där! Skörda på! Jag till ha en rapport imorgon! ;)


Kl:01:07
Jag- Fältpappmå pverkat nu, ska t få, gansk s


Kl:01:09
X- Ok, lycka till! :D 


Kl:01:11
Jag- Is inge anama en nått, men tack då :D


Någon som har den rätta skiffernyckeln för att tyda innehållet är välkommen att försöka!?


Måste reflektera över måndagen sedvanliga badmintonspel mot Thomas. Är ju känd för att vara vansinnigt ojämn när det kommer till idrottsliga prestationer, men det här tog priset. Blev nollad i ett set för att tillslut vinna det sista, övriga två gick till taktikern men under jämnare förhållanden. Åtgärder är nu vidtagna och en instruktör är kontaktad för privatlektioner, då mitt bästa slag fortfarande är ramträffar.

/Matz


Kommentarer
Postat av: En snygg jävel

Det kommer en redovisning av de olika slagen i badminton ganska snart. Sen kan vi fylla på efter privatlektionen då vi lärt oss de riktiga. ;)

2009-09-14 @ 23:31:14
URL: http://hundenipasen.blogg.se/
Postat av: X

Haha, jag har bara skrivit fel på ett ord! :P

2009-09-15 @ 13:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0