Look-a-like?

Eftersom jag inte gillar revidering men är ett stort fan av self-handicapping så ägnar jag tiden åt att blogga istället.

Såg i helgen på fotboll, Inter - Parma för den intresserade, och la märke till en, i mina ögon, solklar look-a-like!
Jag slänger upp bilden så får ni säga om ni håller med eller inte.



Och vad gäller frågan som Thompa alias "Uppviglarn" ställde i förra inlägget borde jag egentligen bara avböja att svara. Men det vore lite tråkigt. Så jag vädrar min åsikt och säger att det aldrig kan vara rätt att beröva någon livet. Whatsoever.


Over and out.
/Eder Anton

Kommentarer
Postat av: En snygg jävel

Anton aka Mr etik aka jag-är-alldeles-för-korrekt kom iallafall med en åsikt utan argument. Avvaktar Mad Bat och hans tankar i frågan innan jag svarar....

2009-09-16 @ 14:11:12
URL: http://hundenipasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0