Look-a-like?

Jag fick höra idag att jag var lik någon, både kropp och kläder. Lite tveksam jag men tar det ändå som en komlimang då jag gillar stilen, å kan nog känna igen mig själv en del. Jag vill ut i höst nu och ta lite snygga bilder, välklätt med fin omgivning. Någon som kan vara fotograf? Som är bra på det helst. Vore kul med lite fräscha bilder utan att behöva betala många slantar för det.

Jag?


Jag vill hitta mig själv i kläderna igen. Jag trivs inte för stunden vilket är oerhört jobbigt. Någon som har något tips på hur man gör för att komma tillbaks till den trivselnivå man brukar ha? Blir galen snart. Hösten ska ju vara min tid.. Eller? Den här bloggen ska handla till viss del om mode, tror det finns ett halvfärdigt kapitel om mode/stil i boken, ska kanske slipa vidare på det. Hm. Festkapitlen ska upp iallafall. Vi har pratat om att ha fasta rutiner vissa dagar. Ska lägga upp en bloggplanering snart med de andra två. Kan behövas.

Kvällens tub:
 

Sängen nu, somna till extreme male beauty. Hoppas på bättre drömmar igen. Är ju inte utvilad någon gång oavsett hur mycket jag sover... Kan behövas har jag hört. Hälsoråd imorgon förmiddag i Eskilstuna. Yes box ska bli trevligt. Styra upp hälsan på MDH.

Tjing
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0