Liveblogg från examination

Är jag först i bloggosfären med det här? Tveksamt men inte omöjligt. Vi har i skrivande stund examination på Mälardalens högskola. Här ligger vi i teknikens framkant och kan därmed bli examinerade via chatt. Trots att det är en helt vanlig kurs, inte distans. Fashionabelt, don't you say? Nej, det där blev internskämt, inte bra, ni kan ju tro att jag är lite halvtaskig med språket. Inte alltför sant hoppas jag.

Klockan är nu 10.08 och jag hamnar snart efter i chatten.

Försöker förstå mig på vilken modell som använts i Stockholm diabetespreventiva program. Eller nåt. Känns lite småkul iaf då gruppen på chatten är förträfflig.. ;)

Mitt i alltihopa ringer underbara Cecilia från SAIF, jag vill jobba på SAIF tror jag. Ska skicka in ansökan till kom-igång i eftermiddag. Ska berätta om kom-igång här. Men inte nu, kommer iaf bli sjukt kul om vi får pengar till det. :) Kan bli det som styr hela sista året nu på utbildningen.

Klockan är nu 10.26 och vi är på fråga tre, hur och mot vilka kriterier/modeller/teorier har bedömningen skett. Boooooring.. Men liiite intressant..

Någon som läste aftonbladet om dödsstraffet som misslyckades. Serious talk nu. Men bollar över frågan till mina kollegor på bloggen vad ni tycker om dödsstraff? Första riktiga diskussionen på bloggen kan det här bli. Får inte bli för allvarligt bara. ;)

Klockan är nu 10.40 och det är en bensträckare som gäller. Jag publicerar nu och resten av examinationen blir i ett nytt inlägg. :)

Tjing
Thomps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0