Liveblogg från examination del 2

Klockan är nu 10.55. Sista frågan diskuteras. Vad händer sen?

Sju minuter har gått av rörig diskussion. Ont i ryggen också.. :S

Klockan är nu 11.06 och vi är kvar i samma diskussion. Nej, nu nådde vi målet och kan gå vidare. Yeah!!!!

Besiktas - United igår. Världens fulaste klubblag lyckades vinna med 1-0. Vad sägs om Rio Ferdinand, Paul Scholes, Wayne Rooney.. De är inte vanligt fula inte.. Synd på Besiktas. Sen hände något fruktansvärt igår, Linnvalid blev invalid.. På riktigt. Efter att ha sprungit i 200 km/h in i en duell med Mister T och därmed inte kunnat nå varken boll eller något annat. Så efter att ha stångat sig blodig så ska hon vidare till nästa duell men något händer i vändningen och vadmuskeln går av på mitten!... Som tur var så fanns kompetenta sjukgymnaster på plats(nej inte du Carro;)) så Linnvaliden kan nog vara på planen innan nästa årsskifte om vi har tur.

Klockan är nu 11.17. Chattintensiteten avtar trots en kursansvarig som iakttar oss. Spännande...

Så illa var det nog inte med Linnsans ben förresten. Hon lider av lätt hypokondri så kanske ett sträckt muskelfäste. Nog så illa. :S klockan går långsamt nu. En fråga till er läsare, varför läser ni bloggar, behöver itne vara specifikt den här. Men tänk igenom de bloggar ni läser och fundera på anledningen. Kommentera gärna eller maila till [email protected], jag är nyfiken... Även om jag redan vet svaret. Tror jag. :)

Klockan är nu 11.27 och vi är på väg att avsluta. Blir lunch snart med Maru.. Sen lite revidering och sen träning. Sen tidig kväll tror jag. Ska försöka ge mig in i ett seriöst blogginlägg om effort-reward ikväll. :)

Over and out.

Puss
Thomps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0