Lammkött

Här finns det två olika syften ni läser vidare för efter att ha sett rubriken. Killarna tänker att det kommer skrivas en detaljerad story om sista natten med en 16-årig flicka, dvs lammkött ur det manliga perspektivet(läs manliga svin). Ni matintresserade själar(ni är nog rätt få) väntar er ett perfekt recept på lammstek. Bäää. Ni får varken eller, men en lammstek är inköpt och ska tillagas imorgon. Problemet är ändå att jag såg en repris av Jamie Oliver för några veckor sen där han lagade lamm. Jag skrev upp hur han gjorde på mobilen, sen för två veckor sen tog jag bort det då jag trodde att jag kom ihåg allt. Det gör jag inte längre. Så ska nu ut och söka finna recept.

Lammstek:


För övrigt så är en förkylning i antågande så Lidingöloppet bidde inte av tråkigt nog. Hade sett fram emot det. Men blir till att plugga i helgen tillsammans med något givande VSIF-jobb. Yeyyy.

Anton har nu inlett sitt projekt och jag ska bara bestämma vilket det blir för mig. Håller allt hemligt än så länge men håll utkik då det borde komma snart...

Under tiden bjuder jag på bilder från Idreresan i somras. Alltid när sjukdomen närmar sig kommer en obotlig längtan till de tuffaste träningsveckorna man genomfört......


Fjärran look, schuuukt snyggt.


Från Städjan


Oh no, han ger oss arga ögat...


//T


Kommentarer
Postat av: Cristian

onda ögat heter det väl?

2009-09-26 @ 22:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0