Klockan är nu...

Lite för tidigt må jag säga. Men kan ju luta mig tillbaks på det underbara argumentet: Det är ju skönt efteråt. Nej men det är givetvis roligt att spela badminton, och hinner ju få ut lite mer av dagen om man pallrar sig upp tidigt. Efter Matz förklaring av bloggnamnet så känner jag mig lite besviken. Jag är en av de få förtjusta som fått ta del av skämten. Och trodde ju nu att det skulle spridas vidare till er läsare men icke. Antar att Mad Bat tänker att vi inte ska berätta allt roligt vi kan nu på en gång. Men kom igen, mannen är en levande humormaskin och skulle klara av att leverera något hysteriskt roligt varje dag om det vore så. Så ge oss något!

Ligger det inget ute här ikväll så ska jag smyga över till Matz och fixa ett hunden-i-påsen-skämt som videoblogg. Vi måste komma igång med våra look-a-likes också. Finns en hel del på lager. Än så länge får ni dock nöja er med en länk till Sveriges kanske bästa studentidrottsförening: www.vsif.nu och en Thomas från i våras, saknar håret ibland. Som vanligt är Matz lite händigare än oss andra.



Stora gäspningar

Thomps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0